دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - Mon 12 May 2025
  • درباره ما
قرض الحسنه
×

پایگاه تخصصی علمی و پژوهشی قرض‌الحسنه

قرض الحسنه
https://qardalhasan.ir/x3y9
  1. صفحه اصلی
  2. مرجعیت علمی
  3. مقاله
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

بررسی اثرات نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی : بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی

نوع سند: مقاله همایشی
کلیدواژه ها: بررسی اثرات نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی : بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی
پدیدآورندگان: رضایی ، فرشته
کلیدواژه ها: افزایش مشتری؛ جذب مشتری؛ رایانش ابری؛ مدیریت ارتباط با مشتری؛ وفاداری مشتری
چکیده: یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. با توجه به رشد سریع در کسب و کار الکترونیک، فناوری اطلاعات برای ایجاد بهره وری وتراکنش های موثر میان سازمان ها به یک نیاز بسیار ضروری تبدیل شده است. در نتیجه، رایانش ابری((CC2 یک فاکتور بسیار مهم برای رسیدن سازمان ها به عملکرد بهتر به شمار می رود. روندیکپارچگی بین رایانش ابری (CC) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM3) یک فاکتور جدید پژوهشی است. پژوهش های علمی و بررسی ادبیات مربوط به فرآیندهای رایانش ابری و CRM محدود است. با این حال،تاثیر رایانش ابری بر روی فرآیند CRM تحت بررسی است.پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش در دسته تحقیقات علی قرار میگیرد، در این مسیر از تکنیک آماری معادلات ساختاری استفاده شده است.جامعه آماری تحقیق شامل 189 نفر از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی می باشد که برای تعیین حجم نمونه از روش تعیین حجم نمونه در تحلیل رگرسیون چند متغیری درمدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. در این پژوهش برای گردآوری دادههای مورد نیاز از پرسشنامه استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است. نتایج حاصل از آزمون فرضیات توسط نرم افزارLISREL و با استفاده از آماره آزمونt و ضرایب مسیر (γ) نشان داد نرمافزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر جذب مشتری، اثر مثبت و معنی دار و میزان تاثیر قوی دارد. نرمافزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر وفاداری مشتری اثر مثبت و معنی دار و میزان تاثیر قوی دارد. نرمافزارهای مبتنی بر رایانش ابری برافزایش مشتری اثر مثبت و معنی دار و میزان تاثیر قوی دارد.
سال انتشار: 1396
رشته علمی: مدیریت
زبان: فارسی

پایگاه اطلاع رسانی و مرجعیت علمی قرض الحسنه با هدف ایجاد مرجعیت دانش در حوزه قرض الحسنه، فرهنگ سازی، شبکه سازی، ترویج و توسعه گفتمانی قرض الحسنه، اطلاع رسانی تخصصی و عمومی در حوزه دستاوردها و اقدامات مثبت در بخش قرض الحسنه، تبیین انواع عقود بانکداری اسلامی در مسیر پیشرفت اقتصاد ذیل عقد قرض الحسنه ایجاد شده است.

دسترسی سریع

  • درباره ما

  • تماس با ما

  • مرجعیت علمی

  • پایگاه اطلاع رسانی

پیوندها

  • پایگاه اطلاع رسانی دولت

  • بانک مرکزی ج.ا.ایران

  • وزارت امور اقتصادی و دارایی

  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پایگاه تخصصی مرجعیت علمی و اطلاع رسانی قرض الحسنه

© 2023-2024 qardalhasan.ir. All Rights Reserved.