یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۴ - Sun 15 Jun 2025
  • درباره ما
قرض الحسنه
×

پایگاه تخصصی علمی و پژوهشی قرض‌الحسنه

قرض الحسنه
https://qardalhasan.ir/x3pt
  1. صفحه اصلی
  2. مرجعیت علمی
  3. مقاله
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

ویژگی های تبلیغات بانک های قرض الحسنه

نوع سند: مقاله پژوهشی
کلیدواژه ها: ویژگی های تبلیغات بانک های قرض الحسنه
پدیدآورندگان: محبی مجد، رضا
کلیدواژه ها: ارزشهای اسلامی؛ بانکداری؛ تبلیغات؛ قرض الحسنه
چکیده: تبلیغات بانک های قرض الحسنه نسبت به تبلیغات بانک های تجاری دو ویژگی مهم دارد: اولا بر خلاف تبلیغات بانک های تجاری که عمدتا اقشار متوسط به بالا را هدف گرفته، جامعه هدف بانک های قرض الحسنه در تبلیغات، همه اقشار جامعه و عمدتا اقشار متوسط به پائین است. ثانیا برخلاف تبلیغات بانکهای تجاری، در تبلیغات بانک های قرض الحسنه عنصر جاذبه های دیما پررنگ نبوده و در عوض جاذبه های معنوی و سود اخروی مورد تاکید قرار گرفته است. بانک های قرض الحسنه با جستجوی نیازهای مخاطبان و تنظیم راهکارهای مناسب و تعیین مدیران راسخ و معتقد به مطلوبیت قرض در جامعه و با بهره گیری از کارکنان متدین و متخلق به اخلاق اسلامی که در عین دین باوری، از روابط عمومی قوی و رفتار اخلاق مدارانه توام با حس تکریم ارباب رجوع برخوردار بوده و با تبلیغات متناسب با ارزشهای قرض الحسنه در اسلام می توانند فصل جدیدی از فعالیت های خود را به نمایش گذارند.
سال انتشار: 1400
رشته علمی: مدیریت
زبان: فارسی

پایگاه اطلاع رسانی و مرجعیت علمی قرض الحسنه با هدف ایجاد مرجعیت دانش در حوزه قرض الحسنه، فرهنگ سازی، شبکه سازی، ترویج و توسعه گفتمانی قرض الحسنه، اطلاع رسانی تخصصی و عمومی در حوزه دستاوردها و اقدامات مثبت در بخش قرض الحسنه، تبیین انواع عقود بانکداری اسلامی در مسیر پیشرفت اقتصاد ذیل عقد قرض الحسنه ایجاد شده است.

دسترسی سریع

  • درباره ما

  • تماس با ما

  • مرجعیت علمی

  • پایگاه اطلاع رسانی

پیوندها

  • پایگاه اطلاع رسانی دولت

  • بانک مرکزی ج.ا.ایران

  • وزارت امور اقتصادی و دارایی

  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پایگاه تخصصی مرجعیت علمی و اطلاع رسانی قرض الحسنه

© 2023-2024 qardalhasan.ir. All Rights Reserved.