یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ - Sun 18 May 2025
  • درباره ما
قرض الحسنه
×

پایگاه تخصصی علمی و پژوهشی قرض‌الحسنه

قرض الحسنه
https://qardalhasan.ir/x3xs
  1. صفحه اصلی
  2. مرجعیت علمی
  3. مقاله
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری ( مورد مطالعه : شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی)

نوع سند: مقاله همایشی
کلیدواژه ها: بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری ( مورد مطالعه : شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی)
پدیدآورندگان: خادمی ، ابراهیم؛ میرزایی ، وحید ؛ شادمهری ، علی ؛ حسینی مقدم ، امنه سادات
کلیدواژه ها: بازاریابی دهان به دهان؛ رضایت مشتری؛ کیفیت خدمات الکترونیکی
چکیده: پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیرکیفیت خدمات الکترونیکی بر بازاریابی دهان به دهان با نقش میانجیگری رضایت مشتری ( مورد مطالعه : شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی) می باشد. این پژوهش از نظر روش و ماهیت توصیفی پیمایشی، از نظر هدف کاربردی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش شامل تمامی مشتریان شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران، استان خراسان شمالی می باشد.با توجه به اینکه برای تحلیل داده ها از روش معادلات ساختاری استفاده شد، لذا متناسب با آن حجم نمونه تعیین گردید. براین اساس تعداد ۱۹۰ نفر به عنوان نمونه درنظر گرفته شده و به روش نمونه گیری دردسترس انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردیده.روایی محتوای پرسشنامه نیز مورد تایید اساتید مدیریت قرارگرفت و برای سنجش اعتبار پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید .جهت تجزیه وتحلیل داده ها برای روش های آمار توصیفی از طریق نرم افزار Spss ۲۶ و آمار استنباطی (روش معادلات ساختاری) به کمک نرم افزار Amos ۲۲ استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان داد کیفیت خدمات الکترونیکی تاثیر مثبت و معناداری بر بازاریابی دهان به دهان و رضایت مشتری دارد. رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری بر بازاریابی دهان به دهان دارند. همچنین کیفیت خدمات الکترونیکی به صورت غیر مستقیم و به واسطه رضایت مشتری بر بازاریابی دهان به دهان تاثیر می گذارد.
سال انتشار: 1400
رشته علمی: مدیریت
زبان: فارسی

پایگاه اطلاع رسانی و مرجعیت علمی قرض الحسنه با هدف ایجاد مرجعیت دانش در حوزه قرض الحسنه، فرهنگ سازی، شبکه سازی، ترویج و توسعه گفتمانی قرض الحسنه، اطلاع رسانی تخصصی و عمومی در حوزه دستاوردها و اقدامات مثبت در بخش قرض الحسنه، تبیین انواع عقود بانکداری اسلامی در مسیر پیشرفت اقتصاد ذیل عقد قرض الحسنه ایجاد شده است.

دسترسی سریع

  • درباره ما

  • تماس با ما

  • مرجعیت علمی

  • پایگاه اطلاع رسانی

پیوندها

  • پایگاه اطلاع رسانی دولت

  • بانک مرکزی ج.ا.ایران

  • وزارت امور اقتصادی و دارایی

  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

پایگاه تخصصی مرجعیت علمی و اطلاع رسانی قرض الحسنه

© 2023-2024 qardalhasan.ir. All Rights Reserved.