منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با رشد ۲۷درصدی نسبت به پایان سال گذشته از ۱۵همت فراتر رفت و در شبکه بانکی استان، رتبه دوم را کسب کرد.

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان از ۱۵همت فراتر رفت

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اصفهان با انتشار آمار پایان شهریور ماه سال جاری و ارائه آمار تغییرات در شاخص‌های مختلف نظیر رشد منابع، مصارف، وام‌های پرداخت شده و مطالبات غیرجاری، میزان رشد منابع شبکه بانکی استان اصفهان را بیش از ۴درصد اعلام کرد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۲۶هزار میلیارد ریال منابع جذب کرد و با رشد ۲۷درصدی نسبت به پایان سال گذشته از ۱۵همت فراتر رفت.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مانند سال‌های گذشته با ثبت ۵/۰درصد نکول وام در نرخ مطالبات غیرجاری، پایین‌ترین نرخ نکول وام در شبکه بانکی را به خود اختصاص داد و در این زمینه رتبه نخست در استان را کسب کرد.
بر اساس گزارش اعلام شده از کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با بیش از ۱۸درصد رشد مصارف، در این زمینه نیز جایگاه دوم در شبکه بانکی را به خود اختصاص داد.
شایان ذکر است این بانک بیش از ۳۰درصد کاهش مطالبات غیرجاری داشته که بهترین نرخ کاهش مطالبات در شبکه بانکی استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها