شهردار صدرا گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقش پررنگی در ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه ایفا کرده است.

خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبتنی بر سنت پسندیده قرض‌الحسنه است

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران «مجتبی پارسایی» شهردار صدرا ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: خدمات غیرحضوری و آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب افزایش رضایت‌مندی کارکنان شهرداری صدرا شده است.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس بیان کرد: بانکداری قرض‌الحسنه یکی از حلقه‌های گمشده سیستم بانکداری است و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقش پررنگی را در ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه ایفا کرده که قطعاً برکت‌های فراوانی به همراه خواهد داشت.

«پارسایی» گفت: انسان‌هایی که در راستای فرهنگ اسلامی قرض‌الحسنه قدم بر می‌دارند منشأ خیر و برکت خواهند بود و رضایت‌مندی کارکنان شهرداری صدرا از خدمات و طرح‌های متنوع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب تقویت همکاری‌ها شد.

در ادامه دیدار«بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس، گفت: همواره در مسیر پرخیر و برکت قرض‌الحسنه گام بر می‌داریم و این بانک در راستای گسترش خدمات مبتنی بر سنت قرض‌الحسنه فعالیت می‌کند.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با نگاهی متفاوت به نیاز روز مشتریان و برای حمایت از کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها و افزایش رضایت‌مندی آن‌ها، ارائه خدمات شایسته‌تری را در دستور کار قرار داده است.

شایان ذکر است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا کنون بیش از 600 فقره وام قرض‌الحسنه با رقم 310میلیارد ریال به کارکنان شهرداری صدرا پرداخت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها