نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: بانک‌های قرض‌الحسنه با ارائه وام‌های ارزان‌قیمت به تولیدکننده موجب کاهش قیمت کالا و همچنین افزایش رونق تولید می‌شوند.

ترویج بانکداری قرض‌الحسنه در کشور بسیار حائز اهمیت است

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان بر ترویج بانکداری قرض‌الحسنه در کشور تأکید کرد.

وی در نشستی با مدیر شعب بانک در استان گلستان با اشاره به نقش مؤثر شبکه بانکی کشور در پیشبرد سیاست‌های اقتصادی دولت، افزود: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خدمت‌رسانی به مردم بسیار مطلوب است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تأکید بر اهمیت رشد تولید در کشور، تصریح کرد: بانک‌های قرض‌الحسنه با ارائه وام‌های ارزان‌قیمت به تولیدکننده موجب کاهش قیمت کالا و همچنین افزایش رونق تولید می‌شوند؛ بنابراین ترویج بانکداری قرض‌الحسنه در کشور بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه نشست «محسن عسکری» سرپرست شعب بانک در استان گلستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان با رشد بیش از 58درصدی نسبت به پایان سال گذشته، از مرز 45هزار میلیارد ریال عبور کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها