دکتر «هادی خانی» گفت: در عرصه مبارزه با پولشویی کشور اقدامات شایان توجهی صورت گرفته، اما آن‌طور که باید در خصوص این تلاش‌ها اطلاع‌رسانی مناسب صورت نگرفته است.

اقدامات انجام شده در عرصه مبارزه با پولشویی کشور شایان توجه است

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، رئیس مرکز اطلاعات مالی در جلسه‌ای با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و روسای ادارات کل بانک به تبادل نظر با آن‌ها پرداخت.

در این دیدار دکتر «هادی خانی» معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی و ضمن بیان ضرورت اجرای استانداردهای مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در همه عرصه‌ها بر این مهم تأکید کرد که حوزه بانکی مهم‌ترین عرصه در مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم است.

دبیر شورای عالی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم ضمن تأکید بر ضرورت تقویت ساختار ادارات مبارزه با پولشویی، آموزش و تقویت زیرساخت‌های فنی و نرم‌افزاری، گفت: در عرصه مبارزه با پولشویی کشور اقدامات شایان توجهی صورت گرفته، اما آن‌طور که باید در خصوص این تلاش‌ها اطلاع‌رسانی مناسب صورت نگرفته است.

خانی افزود: از این رو باید همه اشخاص مشمول از جمله بانک‌ها، جهت حفظ منافع ملی و بازتاب اقدامات شایسته به عمل آمده، تلاش‌های خود را از هر طریق و در هر قالبی مستندسازی کرده و به آگاهی عموم مردم برسانند.

در ادامه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره و مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ضمن تأکید بر لزوم رعایت و پیاده‌سازی دستورالعمل‌های مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم، به بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و همچنین برنامه‌های آتی بانک پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدترین گزارش

پربازدیدترین ها