بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اداره کل منابع طبیعی استان لرستان تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار و کالاکارت امضا کرد.

اداره کل منابع طبیعی استان لرستان به جمع مشتریان طرح مهریار پیوست

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «حسین میرزائی» مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان ضمن تشریح عملکرد این اداره کل، خواستار تقویت همکاری‌ها شد.

وی در نشستی با مدیر شعب بانک در استان لرستان ضمن تشکر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه خدمات آنلاین، افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، کارکنان این اداره کل می‌توانند به صورت آنلاین و غیرحضوری از خدمات و محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان ساخت: افزایش رفاه کارکنان هر سازمان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران در دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف است و افزود: امید است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بخشی از مشکلات معیشتی همکاران را رفع کنیم.

در ادامه دیدار «ولی ساجدی» سرپرست مدیریت شعب بانک در استان لرستان ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های دوجانبه، گفت: یکی از اهداف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رفع نیازهای روز جامعه است و برای رفاه حال مشتریان تقویت و توسعه ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری را در دستور کار قرار داده است.

در پایان نشست تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح «مهریار» و «کالاکارت» بین ۲نهاد امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها