به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، همیاران مشتری که در شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران مستقر هستند، با استفاده از سامانه «کیوسک» برخی از خدمات پرتقاضای مشتریان را در زمانی سریعتر به آنها ارائه میکنند.
با توجه به استقبال گسترده جامعه از خدمات بانک و عبور تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۶ میلیون نفر، با هدف بهبود وضعیت خدمترسانی در شعب بانک، تعدادی نیروی همیار مشتری در برخی از شعب که با تراکم بالای مراجعان روبهرو هستند، مستقر شدهاند.
همیاران مشتری از طریق سامانه «کیوسک» میتوانند برخی از خدمات را به مشتریان ارائه کنند تا ضمن تسریع و تسهیل ارائه خدمت مورد نظر مشتری، از منتظر ماندن وی در صف مراجعه به باجههای شعب جلوگیری کنند.
سامانه کیوسک که در دوره مدیریت کنونی بانک راهاندازی شده، مختص همیاران مشتری بانک است که از ابتدای آبان ماه سال جاری بهصورت آزمایشی توسط اداره کل بانکداری الکترونیک و توسعه سامانههای نرمافزاری راهاندازی شده است و از نیمه آبان بهصورت رسمی برای همه همیاران مشتری ارائه خدمت میکند. هدف از راهاندازی این سامانه، ارائه خدمات الکترونیکی در شعب و تسریع خدمترسانی به مشتریان است.
سامانه کیوسک قابلیتها و گزینههای متنوعی همچون مسدودی کارت، نمایش جزئیات سپرده، فعالسازی پیامک، فعالسازی کانال(رمز همراهبانک، اینترنتبانک و کیوبانک) و همچنین نمایش جزئیات وام را داراست و امکان تأمین نیازهای بانکی مشتریان را بدون مراجعه به باجههای بانک فراهم میکند. ارسال پیامک و تغییر شماره مشتری در صورت مغایرت و دریافت معدل حساب مشتری نیز از دیگر قابلیتهای سامانه کیوسک است.
رویکرد اصلی این سامانه بهگونهای است که باعث کاهش اتلاف وقت مشتری در شعب، کاهش حجم مراجعات به باجههای بانک و حفظ امنیت اطلاعات مشتری ضمن تسریع در ارائه خدمات میشود.
کاربردی بودن این سامانه باعث شده ظرف مدت کوتاهی که از راهاندازی آن میگذرد، بیش از ۹۰هزار خدمت در این سامانه ثبت شود که نشان از برطرف شدن بخش زیادی از خدمات مورد نیاز مشتریان از طریق این سامانه دارد.
همچنین مقرر شده در ماه آینده سه خدمت جدید نیز به این سامانه افزوده شود تا به این صورت منظومه خدمات قابل ارائه در کیوسک بیش از پیش تکمیل شود.
نظر شما