در مراسمی که با حضور مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همراه بود، از بانوان همکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر و تجلیل صورت گرفت.

تجلیل از بانوان همکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به مناسبت میلاد صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم تقدیر از کارکنان زن ستاد و شعبه مستقل مرکزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک صورت گرفت.

در این مراسم مدیرعامل بانک ضمن تبریک روز زن به بانوان همکار بانک، به گپ‌وگفت با آن‌ها پرداخت و نظرات و پیشنهادات آن‌ها در زمینه تقویت فرآیندهای همکاری در بانک را شنید.

همچنین تعدادی از کارکنان خانم دغدغه‌ها، مسائل و برنامه‌های خود را تشریح کردند که دکتر شمسی‌نژاد برای حل برخی از این دغدغه‌ها قول مساعد دادند تا در کمیته‌های تخصصی بانک بررسی لازم صورت گرفته و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گلی به رسم یادبود از بانوان همکار بانک تجلیل و تقدیر صورت گرفت.

همچنین در مراسم دیگری، جناب آقای «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک نیز به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، در مرکز ارتباط با مشتریان بانک حضور یافت.

وی ضمن بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان و سامانه سرآمد و بررسی وضعیت مرکز و عملکرد آن در پاسخدهی به تماس‌های مشتریان، با اهدای شاخه گل به بانوان همکار شاغل در این مرکز، از آن‌ها تقدیر کرد.

همچنین در مراسمی دیگر، جناب آقای مهندس «حمیدرضا توسلی» عضو هیأت مدیره بانک به منظور قدردانی از زحمات بانوان همکار مستقر در اداره‌ کل‌های زیرمجموعه معاونت فاوا و مرکز نوآوری، ضمن‌ حضور در ادارات و بازدید از مراکز نام‌برده، به گپ‌وگفت صمیمی با همکاران پرداخت و مسائل و برنامه‌های آینده بانک را با ایشان بررسی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدترین گزارش

پربازدیدترین ها