«شهادت جمع زیادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی شهر کرمان، نشان داد که دشمنان این ملت غیور از هیچ جنایتی علیه مردم کوتاهی نمی‌کنند. از پروردگار متعال برای خانواده قربانیان و بازماندگان آن‌ها صبر و بردباری خواستارم.»

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در پی حادثه تروریستی کرمان که در سالروز ترور سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» رخ داد و منتج به شهادت جمعی از هموطنان‌مان شد، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«شهادت جمع زیادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی شهر کرمان، نشان داد که دشمنان این ملت غیور از هیچ جنایتی علیه مردم کوتاهی نمی‌کنند. شهروندان بی‌سلاحی که برای گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت سردار دل‌ها گرد هم آمده بودند، خود قربانی ترور کور و بی‌رحمانه‌ای شدند که هدفش هراس‌افکنی در دل مردم بود.

دشمنان این مرز و بوم از خاطر برده‌اند که مردمان این سرزمین ۸ سال دفاع مقدس را با توکل بر خدا و همت بلند خود پشت سر گذاشتند و در نهایت سربلند از میدان بیرون آمدند و چنین حوادثی تأثیری بر اراده ملت برای پیمودن مسیر استقلال و آزادی خود نخواهد داشت.

اینجانب از طرف همه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شهادت مظلومانه هموطنان کرمانی را از صمیم قلب تسلیت گفته و از درگاه خداوند مسئلت دارم این افراد که در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) قربانی شدند، با صدیقه طاهره(س) محشور شوند. از پروردگار متعال برای خانواده قربانیان و بازماندگان آن‌ها صبر و بردباری خواستارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدترین یادداشت

پربازدیدترین ها