دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تبدیل به الگوی شبکه بانکی کشور شده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران الگوی شبکه بانکی است

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در نشستی با کارکنان بانک در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در ۲سال گذشته بانک در شاخص شبکه شتاب از رتبه سیزدهم به رتبه پنجم رسیده، گفت: لازم است حوزه فناوری اطلاعات با سرعت رشد مشتریان بانک هماهنگ باشد تا مشتریان به راحتی از خدمات آنلاین بانک بهره‌مند شوند.

وی ضمن بیان اینکه در بانک‌های دیگر مدل بانکداری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال اجراست، بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تبدیل به الگوی شبکه بانکی کشور شده است.

در ادامه این نشست دکتر «احمدرضا کریمی» معاون امور استان‌ها نیز با اشاره به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: بانک مهربانی‌ها به هر موفقیتی دست یافته، نتیجه لطف خداوند و اعتماد مردم بوده است.

«میلاد سالم‌نژاد» رئیس واحد حسابرسی داخلی بانک نیز ضمن تشریح جایگاه بانک در شبکه شتاب بر ضرورت نظارت و کنترل‌های داخلی تأکید کرد.

در پایان این نشست «فرزاد قلمکاریان‌نژاد» مدیر شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد بانک در استان، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری با ۴۲درصد رشد منابع نسبت به پایان سال گذشته، رتبه نخست را در شبکه بانکی استان کسب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها