امام جمعه شهرستان سنندج، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام‌های پربرکت قرض‌الحسنه ضمن شکوفایی نظام بانکداری در کشور زمینه ایجاد اقتصادی بدون ربا را فراهم کرده است.

عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «ماموستا رستمی» نماینده مردم در مجلس خبرگان و امام جمعه شهرستان سنندج ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: در مکتب اسلام به کمک به فقرا و مستمندان سفارش شده و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان بانکی بدون ربا در راستای تعالیم اسلامی با الگوی قرض‌الحسنه حرکت می‌کند که این امر شایسته تقدیر است.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کردستان، قرض دادن را از سنت‌های رسول خدا(ص) دانست و افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام‌های پربرکت قرض‌الحسنه ضمن شکوفایی نظام بانکداری در کشور زمینه ایجاد اقتصادی بدون ربا را فراهم کرده است.

در ادامه دیدار «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک در استان کردستان ضمن تشریح اهداف و اقدامات بانک، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان ۱۴شعبه دارد و تاکنون بیش از ۲۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه با رقم بیش از ۶۳هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پیشتاز بودن در ارائه خدمات الکترونیکی برای نخستین‌بار در شبکه بانکی کشور، گامی مهم برای تسریع فرآیند ارائه خدمت به مشتریان برداشته و به سمت حذف کامل کاغذ از چرخه عملیات بانکی حرکت می‌کند.

«اسعدی» با اشاره به راه‌اندازی پلتفرم کیوبانک، افزود: گستردگی خدمات الکترونیک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باعث شده بسیاری از مشتریان بتوانند بدون مراجعه به شعب و در اسرع وقت خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

مدیر شعب بانک در استان کردستان با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی همواره پیش‌قدم و پیشرو بوده، اظهار داشت: این بانک تا کنون بیش از ۲۰۰۰فقره وام با رقم بیش از ۳۰۰میلیارد ریال به اقشار مختلف از جمله زنان سرپرست خانوار، مجمع خیرین سلامت و خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت در استان پرداخت کرده است. همچنین از ابتدای سال جاری ۳۰۰۰فقره وام تکلیفی با رقم بیش از ۳۰۰۰میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها