در مراسمی با حضور «مصطفی عبدلی» رئیس اداره کل سازمان و برنامه‌‎ریزی، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، «محمدحسین فرهمندراد» مدیر شعب بانک در استان خراسان جنوبی و جمعی از مدیران، ساختمان جدید شعبه مرکزی بیرجند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

ساختمان جدید شعبه مرکزی بیرجند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم «مصطفی عبدلی» رئیس اداره کل سازمان و برنامه‌‎ریزی، گفت: یکی از دلایل مهاجرت از سیستم سنتی به سیستم‌های مبتنی بر داده در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، رشد چشمگیر مشتریان بانک است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات ارزان‌قیمت موجب ترغیب مردم به همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌شود.

«عبدلی» گفت: هدف بانک از بازسازی شعب، رفاه حال مشتریان و بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

در ادامه این مراسم «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: این بانک در حال حاضر بیش از ۱۷ میلیون مشتری دارد که حدود ۲ میلیون نفر از مشتریان در سال جاری به این بانک پیوستند.

وی ضمن بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شاخص رشد منابع نسبت به پایان سال گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد را تجربه کرده، گفت: در حال حاضر منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بالغ بر ۲۶۲ همت است.

«محمدحسین فرهمندراد» مدیر شعب بانک در استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم ضمن تشریح عملکرد بانک در استان، عنوان کرد: شعبه مرکزی بیرجند با رشد ۸۰ درصدی منابع در سال جاری جزو شعب برتر استان به شمار می‌رود.

این شعبه دارای ۴۰هزار مشتری است و از ابتدای فعالیت خود تا کنون بیش از ۴۱هزار فقره وام با رقم بیش از ۱۲هزار میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها