نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را مثبت خواند. 

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معتمد مردم است

به گزارش پایگاه خبری قرض‌الحسنه، آیت‌اله «غلامعلی صفایی بوشهری» عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با «رضا صابری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان و جمعی دیگر از کارکنان بانک، گفت: این بانک، بانکی است که با منابع خود مردم، آن‌ها را توانمند می‌‎کند و از این منظر مورد اعتماد و استقبال عموم است.

وی افزود: ارتباط مردم با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مانند ارتباط مردم با صندوق‌های قرض‌الحسنه در ایام انقلاب اسلامی است.

آیت‌اله «صفایی بوشهری» در خصوص اهمیت رفع نیازمندی‌های مردم عنوان کرد: ما در سنت حسنه اسلام احادیث بسیاری در تکریم خدمت‌رسانی و رفع نیازهای مردم داریم. مسئولان و متصدیان باید بدانند وقتی با حسن خلق از مردم رفع گرفتاری کنند، مردم ایشان را از عمق جان دعا می‌کنند.

«رضا صابری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله بانک در استان گفت: در یک سال گذشته با اعتماد عمومی و تکیه بر توفیقات الهی توانستیم همانند سال‌های گذشته شاهد نرخ معوقات کمتر از نیم درصد باشیم و با اختلاف، کمترین نرخ معوقات سیستم بانکی کشور را به خود اختصاص دهیم.

وی اضافه کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال گذشته با رشد ۸۵ درصدی منابع خود در استان توانست بالغ بر ۶۵هزار فقره وام به ارزش ۵۵هزار میلیارد ریال پرداخت کند که بیش از یک‌سوم کل وام‌های پرداختی در استان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها