دانشگاه علوم پزشکی قم به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از حوزه سلامت و ایمنی ستودنی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دکتر «مهدی مصری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و «سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم، این دانشگاه به جمع مشتریان طرح مهریار پیوست.

طرح مهریار حمایت از مشارکت مردم در اقتصاد است

دکتر «مهدی مصری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با قدردانی از مزایای طرح مهریار برای سازمان‌ها، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی برخورداری از وام قرض‌الحسنه در قالب طرح مهریار مغتنم و ارزشمند است. در واقع این طرح نمونه کامل حمایت از مشارکت مردمی در توسعه اقتصاد است.

وی با قدردانی از رویکرد خیرخواهانه و مبتنی بر مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نظام درمان و سلامت، اضافه کرد: مردم شریف ایران اهدای بیش از ۲۵هزار قلم تجهیزات پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی برای مقابله با بیماری‌های عفونی در دوران شیوع بیماری کرونا را فراموش نخواهند کرد.

«مصری» افزود: در این حرکت ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۲۰۰ قلم تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا کرد.

اهدای ۲۰ دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط (UV) به دانشگاه علوم پزشکی قم

در ادامه این مراسم، «سید حسین دامادی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم با بیان اینکه این بانک در انجام مسئولیت‌های اجتماعی سهم گسترده‌ای ایفا کرده، گفت: طرح مهریار برای حمایت از کارمندان و کارکنان بخش‌های خصوصی و دولتی است که به توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با امضای این تفاهم‌نامه همکاری ۶۲۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم از مزایای طرح مهریار برخوردار می‌شوند، اضافه کرد: خدمت‌رسانی به جامعه فرهیخته سلامت و درمان استان یکی از افتخارات مهم این بانک است.

گفتنی است در پایان این مراسم، مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم با هدف برجسته‌سازی فرهنگ متعالی قرض‌الحسنه و در راستای توسعه برنامه‌های مسئولیت اجتماعی، تعداد ۲۰ دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط را به دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها