اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان گیلان به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان گیلان به جمع مشتریان طرح مهریار پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان گیلان به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان اضافه شد.

«حمزه عشوری» مدیرکل اداره حفاظت محیط‌زیست استان گیلان با بیان اینکه امید است این تفاهم‌نامه باعث هم‌افزایی بیشتر دو مجموعه باشد، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان یک نمونه کامل از بانکداری اسلامی، نشان داده همواره در کنار سازمان‌ها قرار دارد.

«محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب بانک قرض ‏الحسنه مهر ایران در استان گیلان نیز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: این بانک در سال‌های اخیر در قالب بانکداری سبز، توانسته بسیاری از خدمات بانکی را آنلاین و غیرحضوری کند و به تبع آن استفاده از کاغذ کمتر شده است.

وی ضمن تشریح جزئیات طرح مهریار، افزود: با توجه به مجوز وزارت امور اقتصادی و دارایی به ادارات و شرکت‏‌ها برای امکان تمرکز پرداخت حقوق کارکنان در این بانک، طرح مهریار تدوین شده است.
نجفی‌شعاع ضمن بیان مشارکت بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی مرتبط با اداره حفاظت محیط‌زیست، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر در طرح‌هایی با این نهاد مشارکت داشته که می‌توان به پاک‌سازی فضای پارک جنگلی سراوان اشاره کرد.

گفتنی است شهرداری رشت، منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، اداره کل استاندارد استان، اداره آب منطقه‏‌ای و اداره کل بهزیستی استان گیلان در طرح مهریار با بانک قرض‏الحسنه مهر ایران مشارکت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها