مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره به حرکت جهانی به سمت فناوری‌های نو مانند هوش مصنوعی و بلاک‌چین گفت: خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این در مسیر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و بلاک‌چین قرار گرفته است.

حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌سمت توسعه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، و اعضای هیأت عامل بانک، همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان گیلان برگزار شد.

 مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این نشست ضمن تشریح برنامه‌ها، دستاوردها و چالش‌های بانک، با تأکید بر اهمیت تعمیق برنامه جامع راهبردی اظهار کرد: هدف اصلی، عملیاتی کردن برنامه‌های تدوین شده است و نباید اجازه داد این برنامه‌ها صرفاً به شکل کتابخانه‌ای باقی بمانند. مفاهیم راهبردی باید به‌گونه‌ای به بدنه شعب منتقل شود که همه کارکنان به‌صورت ملموس در جریان اهداف و اقدامات قرار گیرند.

وی با اشاره به حرکت جهانی به سمت فناوری‌های نو مانند هوش مصنوعی و بلاک‌چین، گفت: خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مسیر بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و بلاک‌چین قرار گرفته است.

فتحعلی با اشاره به عملکرد موفق بانک در سال گذشته خاطرنشان ساخت: مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۳ بانک صورت‌های مالی را بدون مسئله‌ای تصویب کرد که این امر نشان‌دهنده اعتماد به مدیریت بانک است.

وی افزود:  ۹۰ درصد از سود بانک در سال ۱۴۰۳ برای افزایش سرمایه و تقویت توان عملیاتی بانک اختصاص یافت که این افزایش سرمایه به‌طور کامل از محل سود عملیاتی تأمین شده که نشانه‌ای از خودکفایی مالی بانک است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت مردم از عملکرد بانک را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و افزود: برکت سفره‌های مردم و موفقیت‌های سازمانی، حاصل دعای خیر آن‌هاست و کارکنان بانک به‌عنوان بخشی از این زنجیره، نقشی کلیدی در تحقق این توفیقات دارند.

حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌سمت توسعه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی

فتحعلی در ادامه اظهار داشت: بهره‌وری امروز بانک، حاصل تلاش کارکنان است و در آینده نیز شاهد افزایش آن خواهیم بود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره وضعیت تسهیلات نیز گفت: از ابتدای امسال، بیش از یک ‌میلیون و ۱۲۳هزار فقره تسهیلات به ارزش نزدیک به ۱۰۰همت پرداخت شده است.

فتحعلی در پایان تأکید کرد: تحول در بانکداری، بدون شناخت دقیق از ذائقه و نیاز مشتریان ممکن نیست به همین منظور بانک در حال طراحی برنامه‌هایی است که هر مشتری بتواند خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت شخصی‌سازی‌شده و در بستری ساده، سریع و شفاف دریافت کند.

در پایان این مراسم از شعب «صومعه سرا»، «تالش» و «رازی» به عنوان شعب برتر استان گیلان و از «محمدرضا نجفی شجاع» به عنوان مدیر استان تجلیل شد.

حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌سمت توسعه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی

حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌سمت توسعه خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها