«ذبیح‌اله سلمانی» بر نقش مؤثر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در توانمندسازی اقشار متوسط جامعه تأکید کرد و گفت: درخواست اکثر مراجعه‌کنندگان به میز خدمت دریافت وام‌های خرد است.

معاون وزیر اقتصاد: مردم متقاضی وام‌های خرد هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی، میز خدمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حضور «ذبیح‌اله سلمانی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی برپا شد.
میزخدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی درقالب ۲۴ میز خدمت، شامل بانک‌های دولتی و خصوصی، گمرک‌ها، منطقه آزاد ارس، منطقه ویژه اقتصادی سهلان، بورس، بیمه‌های دولتی و غیردولتی، امورمالیاتی و جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مدت ۳ روز در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فعال بود.
«ذبیح‌اله سلمانی» درحاشیه برگزاری مراسم با حضور در میز خدمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بر نقش مؤثر این بانک در توانمندسازی اقشار متوسط جامعه تأکید کرد و گفت: درخواست اکثر مراجعه‌کنندگان دریافت وام‌های خرد است.
شایان ‌ذکر است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پذیرای بیش از ۶۰۰ مراجعه مستقیم و عموما متقاضی وام‌های قرض‌الحسنه بود و درخواست‌های مردمی به ‌صورت سریع و شفاف در این محل مورد بررسی قرارگرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها