اقلام خیرخواهانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شیرخوارگاه معتضدی در استان کرمانشاه اهدا شد.

بانک مهربانی‌ها ۳۰عدد دستگاه ضدعفونی‌کننده به شیرخوارگاه معتضدی کرمانشاه اهدا کرد

به گزارش روابط‌ عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسمی با حضور «بهزاد شهبازی» مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه و «محمد سیروان‌گرامی‌پرور» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان، ۳۰ عدد دستگاه ضدعفونی‌کننده و ۲۸ عدد صندلی اداری به مبلغ یک میلیارد ریال به شیرخوارگاه معتضدی اهدا شد.
در این مراسم «بهزاد شهبازی» مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه، بیان کرد: استان کرمانشاه دارای ۸ مرکز نگهداری از کودکان و سالمندان و ۱۸ مرکز توان‌بخشی است که رعایت بهداشت در این مکان‌ها حائز اهمیت است و استفاده از دستگاه‌های ضدعفونی اهداشده، بسیار سودمند و مفید خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در زمینه مسئولیت اجتماعی و کمک به قشر ضعیف جامعه پیشگام است، گفت: اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منجر به امیدآفرینی و دلگرمی سازمان‌ بهزیستی می‌شود.
«شهبازی» همراهی با سازمان بهزیستی را همراهی با افراد ناتوان و کم‌برخوردار جامعه خواند و افزود: امید است دیگر نهادها همانند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خدمت‌رسانی به این قشر جامعه پیشرو باشند.
در ادامه مراسم «محمد سیروان گرامی‌پرور» مدیر شعب بانک در استان کرمانشاه، روحیه ایثار و فداکاری کارکنان این سازمان را شایسته تقدیر خواند و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌ عنوان یک بانک مردمی همواره تلاش می‌کند، در کنار نهادهای حمایتی و خدمت‌رسان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها