همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت جهاد نصر سیرجان در زمینه طرح حمایتی فرد حقیقی و کالاکارت گسترش یافت.

همکاری شرکت جهاد نصر سیرجان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گسترش یافت

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «میثم تاج‌الدینی» رئیس کارگزینی جهاد نصر سیرجان از طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استقبال و تأکید کرد: نیازهای جامعه کارگری را باید در طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نظر گرفت.

وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کرمان گفت: شرکت جهاد نصر سیرجان دارای 10شرکت زیرمجموعه و 6هزار نفر پرسنل است و در رشته‌های کاوش‌های زمینی آب و راه و ترابری نیز فعالیت می‌کند.

در ادامه دیدار «حسین خزاعی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه طرح‌های متنوع، توانسته رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند.

وی با اشاره به اجرای طرح مهریار از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: کارکنان سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و واحدهای صنعتی و بخش خصوصی می‌توانند با دریافت حقوق خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از وام‌ قرض‌الحسنه و مزایای طرح‎‌های بانک بهره‌مند شوند.

«خزاعی» با اشاره به طرح‌های حمایتی فرد حقیقی و کالاکارت نیز افزود: امید است همه کارکنان جهاد نصر از خدمات و محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها