بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کارخانه کاغذ بهار نارنج پویا در استان مازندران تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار امضا کرد.

کارخانه کاغذ بهار نارنج پویا به طرح مهریار پیوست

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در استان مازندران با «رضا احمدی» مدیرعامل شرکت بهارنارنج پویا دیدار و از خط تولید کارخانه کاغذ بهارنارنج پویا بازدید کردند.

در این بازدید «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: وجود چنین ظرفیتی در منطقه موجب خرسندی است؛ این کارخانه‌ها علاوه بر اشتغال‌زایی، ارزآوری بسیار خوبی دارند.

وی گفت: کارآفرینان با داشتن روحیه خلاق و سازندگی، دانش کافی و همکاری مشاوران اقتصادی نخبه برای شناسایی بازار و محصولات می‌توانند کمک بزرگی به اقتصاد کشور کنند.

«امامی» اظهار داشت: سرمایه انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی است و تأمین نیازهای کارکنان یکی از دغدغه‌های مدیران سازمان‌ها و شرکت‌هاست؛ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای این خدمت‌رسانی گام‌هایی جدید بر داشته و طرح‌های متنوعی را برای یاری رساندن به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه کرده است.

در ادامه این بازدید «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان مازندران ضمن تشریح عملکرد بانک در استان و اعلام آمادگی برای تقویت همکاری‌ها، بیان کرد: شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی با پرداخت حقوق کارکنان خود از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند از سبد محصولات بانک بهره‌مند شوند و بخشی از نیازهای مالی کارکنان را رفع کنند.

«رضا احمدی» مدیرعامل شرکت بهارنارنج پویا نیز ضمن معرفی شرکت و تولیدات آن گفت: بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در کارخانه کاغذ بهارنارنج پویا مشغول به کار هستند و روزانه بیش از ۴۰۰ تن کاغذ صنعتی در این کارخانه تولید می‌شود.

 وی افزود: این کارخانه علاوه بر تأمین بخشی از نیازهای داخلی، به کشورهایی نظیر چین، ترکیه، عراق و افغانستان نیز کاغذ صادر می‌کند.

در پایان دیدار تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار بین ۲مجموعه امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها