«عیسی امامی» گفت: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴۰همت منابع جذب کرده و بیش از ۱۶میلیون نفر مشتری دارد.

منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ۲۴۰همت فراتر رفت

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در نشستی «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک با «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک و کارکنان بانک در استان مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست «امامی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴۰همت منابع جذب کرده و بیش از ۱۶میلیون نفر مشتری دارد.

وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جایگاه خوبی در شبکه بانکی دارد و لازم است این روند ادامه‌ یابد تا شعار «کارت مهر، کارت زندگی» محقق شود.

«امامی» رسیدن به هدف ۳۰۰همت تا پایان سال جاری را دور از تصور ندانست و افزود: لازم است تلاش کنیم با تنوع خدمات و محصولات، سرعت عمل و جلب رضایت مردم، باور جامعه را نسبت به فرهنگ قرض‌الحسنه تقویت کنیم.

وی رشد تعداد مشتریان بانک به بیش از ۳۵میلیون نفر را از جمله برنامه‌های ۲سال آینده دانست و اظهار داشت: افزایش سهم از بازار یعنی موفقیت ما در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه.

در ادامه نشست «وحید مرادنژاد» مدیر شعب بانک در استان مازندران، گفت: شبکه بانکی به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتخار می‌کند.

وی افزود: ۱۶سال خدمت‌رسانی به جامعه باعث افتخار است و امیدواریم در ترویج این فرهنگ دینی نقش مؤثری داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها