با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای رفاه حال مشتریان و بهبود ارائه خدمات ساختمان جدید شعبه کنگان(کد ۲۸۰۶) افتتاح شد.

ساختمان جدید شعبه کنگان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک، «امیرحسین زیوری» رئیس اداره کل حراست بانک، «یوسف نجفی» رئیس اداره کل بازرسی، «رضا صابری» مدیر شعب بانک در استان بوشهر و جمعی از مدیران، ساختمان جدید شعبه کنگان(کد ۲۸۰۶) که بر اساس هویت بصری جدید طراحی شده، افتتاح شد.

در این مراسم «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک با اشاره به آثار و برکات قرض‌الحسنه، گفت: ارائه خدمات مطلوب و در شأن مشتری از اهداف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و بانک همه تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهد.
در ادامه مراسم «رضا صابری» مدیر شعب بانک در استان بوشهر، بیان کرد: در حال حاضر تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از ۱۶میلیون نفر رسیده و زیرساخت‌های بانکی در حال تقویت و به روزرسانی است تا به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان باشیم.

وی افزود: شعبه کنگان(کد ۲۸۰۶) در سال ۱۳۹۱ تأسیس شد و در حال حاضر بیش از ۱۲هزار مشتری دارد.

گفتنی است این شعبه بیش از ۵هزار میلیارد ریال منابع دارد و تا کنون ۱۴هزار فقره وام به مبلغ بیش از ۷هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است. نسبت مطالبات به مصارف شعبه کنگان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز کمتر از نیم درصد است.

مشتریان عزیز می‌توانند برای دریافت خدمات از این شعبه به آدرس کنگان، واقع در خیابان استقلال، نبش خیابان ابوذر مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها