فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مدال افتخاری برای صنعت بانکداری کشور است.

صنعت بانکداری کشور به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتخار می‌کند

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح در استان کهگیلویه و بویر احمد، بیان کرد: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مدال افتخاری برای صنعت بانکداری کشور است و نشان از همان برکتی است که خداوند متعال در قرآن برای قرض‌الحسنه وعده داده است.

وی در نشستی با مدیر شعب بانک در استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب امید و خرسندی جامعه است، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بنگاه‌داری نمی‌کند و خدمت به مردم جامعه را در اولویت قرار داده است.

«خرم‌دل» اظهار داشت: امید است افزایش رضایت مردم جامعه، روزهای روشن‌تری را برای این بانک رقم بزند.

در ادامه این نشست «مهرداد آرمین» مدیر شعب بانک در استان، بیان کرد: در حال حاضر تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۶ میلیون نفر در کشور عبور کرده و این شاخص در استان بالغ بر ۲۵۰هزار نفر است که همه این افراد حداقل یک‌بار از وام قرض‌الحسنه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: در راستای تحقق اهداف بانک و حذف کارمزد وام که از دغدغه‌های مدیران ارشد بانک است، کارمزد وام‌های کمتر از ۲۰۰ میلیون ریال صفر شده است.

شایان ذکر است، شعب بانک در استان کهگیلویه و بویر احمد از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۱هزار فقره وام با رقم بیش از ۲۲هزار میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها