دکتر «رضا قرائی‌پور» گفت: خوشبختانه به اهداف شاخص‌های برنامه عملیاتی دست یافته‌ایم و اکنون منابع بانک به بیش از ۲۶۰ همت رسیده است.

دستیابی ۱۰۰ درصدی به اهداف برنامه عملیاتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک، دکتر «اباذر هادی ‌شایسته» رئیس اداره کل حسابداری و بودجه از شعب بانک در استان کرمان بازدید و عملکرد آن‌ها را بررسی کردند.

در این بازدید دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به همه مشاغل به ویژه کسب‌وکارهای خرد برای جذب منابع، اظهار داشت: به دنبال این مهم هستیم تا در سال آینده طرح‌های مرتبط با بانکداری خُرد اصناف در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اجرایی و تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ظرفیت مناسبی برای جذب اصناف و کسبه دارد، افزود: طرح جاری۲۲ به منظور جذب کسبه و صنوفی که قصد افتتاح حساب جاری دارند، معرفی شده است.

«قرائی‌پور» تصریح کرد: در خصوص جذب مشتری در قالب طرح مهریار باید بیشتر تلاش کرد، زیرا با جذب یک سازمان به ده‌ها مشتری جدید دست پیدا می‌کنیم و اگر عملکرد بانک خوب باشد، همین مشتریان بهترین مُبلغ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خواهند بود و از خدمات مختلف این بانک استفاده خواهند کرد.

وی با تأکید بر توسعه بانکداری دیجیتال و استفاده حداکثری از درگاه‌های غیرحضوری، تصریح کرد: در حال حاضر حدود نیمی از وام‌های بانک به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک ضمن تشریح عملکرد بانک، گفت: خوشبختانه به صورت ۱۰۰ درصدی به اهداف شاخص‌های برنامه عملیاتی دست یافته‌ایم و اکنون منابع بانک به بیش از ۲۶۰ همت رسیده است.

ارائه خدمات با سامانه کیوسک بهبود می‌یابد

«قرائی‌پور» در بازدید از سامانه کیوسک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه و توسعه طرح همیار مشتری، بهبود ارائه خدمات، کوتاه شدن زمان انتظار مشتریان و خلوت‌سازی شعب است.

در ادامه این بازدید دکتر «اباذر هادی‌ شایسته» رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، استفاده از ابزارهای الکترونیکی را ضروری دانست و بر ارائه خدمات باکیفیت و مشتری‌مداری تأکید کرد.

پرداخت ۷۴هزار فقره وام به کرمانی‌ها در سال ۱۴۰۲

«حسین خزاعی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک در استان، گفت: از ابتدای سال جاری منابع بانک در استان کرمان با ۶۳ درصد رشد نسبت به پایان سال گذشته به ۵۵ هزار میلیارد ریال رسید.

وی افزود: این بانک در سال ۱۴۰۲، بیش از ۷۴ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان در استان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک در استان، خاطرنشان ساخت: پرداخت وام غیرحضوری در استان کرمان رو به رشد است و در این شاخص، استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

«خزاعی» گفت: نسبت مطالبات به مصارف بانک در استان کرمان نیز به کمتر از نیم درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۵ شعبه از ۱۳ شعبه استان بر اساس هویت بصری جدید بازسازی شده، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده ۲ شعبه دیگر نیز در حال بازسازی است.

در ادامه این‌ سفر دکتر «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک و دکتر «اباذر هادی‌ شایسته» رئیس اداره کل حسابداری و بودجه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ و والای شهدای استان کرمان به ویژه سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها