تفاهم‌نامه همکاری آموزش ‌و پرورش بردسیر و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهریار امضا شد.

آموزش و پرورش بردسیر به مشتریان‌ طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با هدف افزایش رفاه معلمان، آموزش و پرورش بردسیر به مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

«هادی میرزایی» معاون شعب بانک قرض‌الحسنه مهر در استان کرمان در دیدار با «رضا پرتونیا» رئیس آموزش و پرورش بردسیر ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بانک در حوزه خدمات غیرحضوری، گفت: امید است با امضای این تفاهم‌نامه معیشت معلمان بهبود یابد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ شرکت و اداره در سطح استان با مشارکت در طرح مهریار، حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کنند.

معاون شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمان تصریح کرد: چارچوب طرح مهریار به‌گونه‌ای است که سازمان‌ها با واریز حقوق و مزایای کارکنان خود از طریق این بانک، می‌توانند بخشی از این منابع را به‌عنوان وام قرض‌الحسنه به کارکنان خود اختصاص دهند.

«رضا پرتونیا» رئیس آموزش و پرورش بردسیر نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار از فعالیت ۱۲۰۰ معلم در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، معلمان از وام‌های مناسب و ارزان‌قیمت بانک برخوردار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها