با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سنوات بازنشستگی کارکنان اداره آب و فاضلاب همدان پرداخت شد.

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بازنشستگان آبفای استان همدان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «فرهاد بختیاری‌فر» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در دیدار با «کاوه نائینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت ۸۰ میلیارد ریال، گامی بلند برای رفع دغدغه‌های معیشتی بازنشستگان اداره آب و فاضلاب استان همدان برداشت.

وی با ابراز خرسندی از این اقدام ارزشمند، اظهار داشت: پرداخت سنوات بازنشستگی کارکنان با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، رضایت حداکثری این عزیزان را فراهم کرد.

بختیاری‌فرد با قدردانی از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان کرد: رفتار محترمانه پرسنل شعب این بانک در پاسخگویی و انجام امور مربوط به تفاهم‌نامه‌ها شایسته تقدیر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اضافه کرد: خدمات، وام‌ها و امکانات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای اقشار مختلف مردم بسیار مطلوب است؛ به همین دلیل در تلاشیم از این ظرفیت‌ها برای افزایش سطح رفاه مالی کارکنان استفاده کنیم.

«کاوه نائینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به خدمات نوین این بانک، گفت: بانک در راستای ارائه خدمات نوین و تسهیل امور برای سازمان‌ها و ادارات، همه خدمات قابل ارائه به آن‌ها را به صورت غیرحضوری و تمام الکترونیکی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به آمادگی کامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات مالی و بانکی و تقویت رابطه همکاری با شرکت آبفای همدان اضافه کرد: خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به کارکنان ادارات و سازمان‌ها یکی از اهداف بانک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها