مدیر کل دیوان محاسبات استان کردستان، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را بانکی مردمی و منشأ خیر و برکت برای استان دانست.

تقدیر مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «مجتبی مقیاسی» مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان با ابراز خرسندی از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: این بانک، مردمی و منشأ خیر و برکت است.

وی با اشاره به نقش بانکداری اسلامی در توسعه اقتصادی کشور، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه وام قرض‌الحسنه و بدون دریافت سود، الگویی مناسب از بانکداری اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

مقیاسی با تأکید بر لزوم حمایت از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ترویج سنت قرض‌الحسنه در جامعه، تصریح کرد: دیوان محاسبات استان با تمام توان خود برای حمایت از این بانک تلاش می‌کند، از همه ادارات استان هم درخواست می‌شود که با این بانک همکاری کنند.

«حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کردستان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در استان، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی مردمی است که با هدف ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه تأسیس شده است.

اسعدی در ادامه با اشاره به خدمات متنوع این بانک، از جمله ارائه وام قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال و تأمین نیازهای ضروری مردم، خواستار همکاری بیشتر دیوان محاسبات استان برای معرفی و ترویج خدمات این بانک به مردم شد.

وی همچنین از مدیرکل دیوان محاسبات استان کردستان درخواست کرد که حساب‌های قابل انتقال ادارات استان به این بانک منتقل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها