به گزارش پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، قائممقام مدیرعامل بانک در این مراسم با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیکی و دیجیتال در دستور کار بانک قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر بخش قابل توجهی از خدمات بانک از طریق درگاههای غیرحضوری قابل دریافت است و این رویکرد با هدف تسهیل دسترسی مشتریان و کاهش مراجعات حضوری دنبال میشود.
گفتنی است، پایگاه الکترونیکی شهید مطهری بانک بهصورت ۷ در ۲۴ فعال بوده و امکان دریافت خدمات بانکی بهصورت غیرحضوری را برای مشتریان فراهم میکند.

نظر شما