به منظور رفاه حال مشتریان، ساختمان جدید شعب مصلی(کد ۲۲۰۳) و گرمی(کد ۲۲۰۹) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید ۲ شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور «امیر فرجی‌آذر» مدیر شعب بانک در استان اردبیل و جمعی از مدیران، ساختمان جدید شعب مصلی(کد ۲۲۰۳) و گرمی(کد ۲۲۰۹) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر اساس هویت بصری جدید افتتاح شد.

در این مراسم «امیر فرجی‌آذر» مدیر شعب بانک در استان اردبیل، اظهار داشت: هدف ما از افتتاح و بازسازی شعب، رفاه حال مشتریان و بهبود کیفیت ارائه خدمات است و به زودی سایر شعب بانک در استان نیز بازسازی خواهند شد.

شعبه مصلی(کد ۲۲۰۳) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد و در حال حاضر ۳۵۰۰میلیارد ریال منابع دارد.

این شعبه دارای ۲۰هزار مشتری است و تاکنون بیش از ۳۱۰۰ فقره وام با رقم بیش از ۱۷۰۰میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده است.

شعبه گرمی(کد ۲۲۰۹) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل نیز در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و تا کنون ۳۰۰۰میلیارد ریال منابع جذب کرده است.

این شعبه ۱۲هزار مشتری دارد و تا کنون ۲۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه با رقم ۱۸۰۰میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده است.

مشتریان عزیز می‌توانند برای مراجعه حضوری به شعبه مصلی به آدرس مرکز شهر اردبیل، روبه‌روی بازار و برای مراجعه حضوری به شعبه گرمی به آدرس شهرستان گرمی، خیابان امام خمینی(ره)، بالاتر از شهرداری مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها