مراسم امضای تفاهم‌نامه سه جانبه خرید خودرو با تسهیلات ویژه به کارکنان شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بین نمایندگی مجاز فروش مدیران خودرو بندرماهشهر، شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و مدیریت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر برگزار شد.

امضای تفاهم‌نامه سه جانبه خرید خودرو کارکنان شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، تفاهم‌نامه مذکور در مراسمی با حضور «امیرمیثم نیک‌فر» مدیرعامل شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، «رضا صابری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر و مدیر نمایندگی مجاز فروش مدیران خودرو بندرماهشهر، منعقد شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با اعلام خبر انعقاد تفاهم‌نامه خرید خودرو با تسهیلات ویژه برای کارکنان شرکت، گفت: همه سرمایه شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی، نیروی انسانی متخصص آن است. ما قول حل همه مشکلات و دغدغه‌های معیشتی را می‌دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه سرعت در تحویل خودروها ضروری است، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در برهه‌های حساس همراه شرکت در تأمین رفاه کارکنان بوده و اکنون نیز در کمتر از یک سال، کارکنان متخصص شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با همکاری و مشارکت بانک، صاحب خودروی در شأن خود و خانواده خواهند شد.

«رضا صابری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر نیز در این جلسه گفت: تخصص بانک انجام عملیات بانکداری خرد و خدمت‌رسانی در حوزه‌های پرسنلی است و بسیار خرسندیم که می‌توانیم در کنار مجموعه‌های حقوقی گامی در راستای بهبود سطح رفاهی کارکنان برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها