اداره کل بهزیستی استان زنجان مشتری طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شد.

بهزیستی زنجان به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با امضای تفاهم‌نامه‌ای اداره کل بهزیستی استان زنجان به جمع مشتریان طرح بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

دکتر «روح‌الله خدابنده‌لو» مدیر کل بهزیستی استان زنجان در این مراسم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را شریک و امینی ارزشمند برای آحاد مردم دانست و اظهار داشت: دریافت تسهیلات در این بانک به قدری ساده و روان تعریف شده که علاوه بر تأمین نیازهای مالی مشتریان، دغدغه بزرگ ضامن و وثیقه را نیز از بین برده است.

وی با اشاره به مزایای طرح مهریار برای اداره کل بهزیستی استان، افزود: با تمرکز پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در این بانک، می‌توانیم گام بلندی در راستای افزایش سطح رفاه و معیشت پرسنل برداریم.

«بهرام بادپا» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان نیز ضمن قدردانی از انتخاب این بانک برای همکاری، با تأکید بر جایگاه ویژه مشتریان در این مجموعه، گفت: مشتریان، مهم‌ترین سرمایه بانک هستند و ما پاسدار اعتماد آن‌ها خواهیم بود.

وی در ادامه به مسئولیت‌های اجتماعی بانک در حوزه بهزیستی اشاره کرد و اذعان داشت: پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش این سازمان، از جمله فعالیت‌های ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است. محصولات و خدمات این بانک، به نحو احسن پاسخگوی نیازهای حال و آینده کارکنان زحمتکش بهزیستی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها