مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار داشت: اثرگذاری وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گره‌گشایی از مشکلات مردم بسیار ملموس‌تر شده است. در بین پرسنل سازمان نیز رضایتمندی از خدمات و وام‌های این بانک قابل مشاهده است.

اثرگذاری خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سطح جامعه ملموس‌تر شده است

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیر شعب بانک در استان اردبیل با هدف گسترش تعاملات ۲سویه با «کلیم اله وثوقی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حسن تعامل و همکاری مجموعه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ارائه خدمات به پرسنل آن اداره کل قدردانی کرد و گفت: امیدوارم سال جدید، توأم با موفقیت و بهروزی برای آحاد مردم کشور عزیزمان به‌ویژه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: اثرگذاری وام‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گره‌گشایی از مشکلات مردم بسیار ملموس‌تر شده است. در بین پرسنل سازمان نیز رضایتمندی از خدمات و وام‌های این بانک قابل مشاهده است.
وثوقی گفت: طرح مهریار را انگیزه مناسبی برای سازمان‌ها می‌دانم، زیرا می‌توانند به‌آسانی در کنار پرداخت حقوق پرسنل، مزیت مهمی به نام وام قرض‌الحسنه را نیز با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای رفع نیازهای ضروری آن‌ها ارائه کنند. به همین دلیل است که اثرگذاری وام‌های این بانک را ملموس‌تر می‌دانم.
«عقیل وکیلی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل نیز در این دیدار از همکاری و مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در طرح مهریار قدردانی کرد و این همکاری را زمینه‌ساز توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه دانست.
وی اظهار امیدواری کرد که سایر ادارات و سازمان‌ها نیز با الگوبرداری از نحوه تعامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار، از امکانات و وام‌های این بانک در راستای رفع نیازهای ضروری پرسنل خود بهره‌برداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها