«مهدی دونده» با اشاره به نقش مؤثر بانک‌ها در تسهیل شرایط زندگی مردم، گفت: بانکداری قرض‌الحسنه راهکاری بهینه برای بهبود معیشت مردم است.

فرماندار نیشابور: بانکداری قرض‌الحسنه راهکاری بهینه برای بهبود معیشت مردم است

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «مهدی دونده» فرماندار شهرستان نیشابور گفت: نقش و عملکرد بانک‌ها در تسهیل شرایط زندگی مردم بسیار مؤثر است و بانکداری قرض‎‌الحسنه را راهکاری بهینه برای بهبود معیشت مردم دانست.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی ضمن تشریح ظرفیت‌های اقتصادی منطقه، افزود: باید از توانمندی‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای رونق اشتغال در شهرستان نیشابور استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان نیشابور با اشاره به محبوبیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جامعه، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه جذب منابع بسیار موفق عمل کرده و تعداد قابل توجهی از شهروندان از خدمات این بانک استفاده می‌کنند.
«دونده» گفت: ما نیز برای ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه تلاش خواهیم کرد.
در ادامه دیدار «روح‌الله نظریان» مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی با ارائه گزارشی از روند پرداخت وام‌های تکلیفی در استان گفت: پرداخت وام‌های تکلیفی در استان به صورت کامل محقق شده است.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی، از ابتدای سال جاری بیش از ۱۲۰۰ فقره وام ازدواج با رقم ۲۶۰۰ میلیارد ریال، بیش از ۱۴۰۰ فقره وام فرزندآوری با رقم بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال و بیش از ۱۰۰۰فقره وام اشتغال‌زایی با رقم بیش از ۱۲۰۰میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده است.
«نظریان» گفت: امید است با گسترش همکاری‌ها بتوانیم بیش از پیش به مردم شریف نیشابور خدمات ارائه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها